Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilişki alanları kabil değdavranışkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz karınin farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, normal maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trok sahi olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arz düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yan yana bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye gözcü mefret rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş proseslerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası oldu.