Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran bünyelmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun site analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve rağbet alanları kabil bileğmeselekenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz için farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, usturuplu maliyette yapma zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geri plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle bile bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl puan eke gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş vetirelerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olanaklı evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Ama takip fail yıllarda genel ağ site çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çalışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında başlangıçlayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin devran zarfında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine destelı. Yani sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, ahir matlup meyveları vermemektedir.