Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak karınin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı meşruhatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en önceki ve en kazançlı malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve uran özetler ya da iş özetleri üzerine veri karınerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını hazırlamak karınin valör yollamak eleştiri önem taşır. Kişiye özel karınerik ve nispet çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok nöbete yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir istikrar inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en çetinlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve istikşaf karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Video parsellemek, derunğinizi daha okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, muayyen bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en oylumlu sosyal medya platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bentlantı inşa etmek karınin harika bir vaziyet. Her sosyal medya platformu farklı karınerik türlerine mevla olsa da bütünü olabildiğince videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden ne yaymak istediğinizi her bugün kaynak önünde bulundurun ve buna için düzenleme bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde yararlanmak karınin dijital pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı canlı kullanıcıya mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız sosyal medyada evetğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek metanetli karınermiş güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nispet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, derunğiniz uğur kitlenizin lakinç ve nispet düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabilinden karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, kontrol sonuçlarında daha mürtefi sıralarda ve daha kesif görülür, derunğinize gidiş geliş geriışı sağlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web derunğinizde kazançlı meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair daha mürtefi gerilar sağlar. Etkili itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi kontaklar gidermek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir kontakya mevrut her tıklama karınin ödeme bünyelır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), oylumlu ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bentlantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.