Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi kucakin, katı çok değustalıkkeni kullanmaktadır. Oynak derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevk, ali yaşam standartları, rahatlık, erinç, müterakki uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın iktibas davranışını göstermelerini tedarik etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai maksat, her devir henüz okkalı satış olmakla birlikte, çoğu kez, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın vesair markalara tercih edilmesini tedarik etmek olabilmektedir. Bunlarla birlikte, firmaların sosyal boyun hesabına veya kendileriyle müteallik çıkan herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek hesabına yapılabilmektedir. Cümle bunların tasar çizimı yapılırken, en okkalı ögönen haiz laf, inandırıcı bir şekilde ustalıklenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, bazısı ustalıklenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasar çizim türünden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, bazısı devir kullanılan oyuncuların toplum içerisinde malik başüstüneğu konumla müteallik olabilirken bazısı devir karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşılıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten münezzeh olmasının bir vesair sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğası gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, vesair türlere bakılırsa henüz az inandırma edicidir. Fonlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin mekân aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Sair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir yardım unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Sair bir ifadeyle, henüz dermanlü bir yardım yaratabilmek kucakin, reklamlarda kullanılan gülmece, gır gır haller, ali yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, görüntülerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda kavlükararünü ettiğimiz yardım unsurları esasen mevsuk seçilmektedir. Lakin burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla birlikte, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Yalnız genel olarak reklamlar inandırıcı başlamak zorundadır. Bunun beraberinde başarılı bir reklam kurmanın anne nizamı maksat kitleye seslenme eylemek, bu maksat kitle ile empati kurarak kampanya yapmak kebir kayar sahibidir. Sonunda maksat kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).